Accent App Logo
MyAccent app

Votre agence de recrutement mobile
Télécharger l'application

POSTE VACANT
Site Management-Assistant
Anvers
96109196-20ac-4e5a-a06d-2d9420ac25ac

Statut: Employé
Employé
Domaine de fonction: Administration
Administration
Assistant de gestion
Mise à jour: 22/9/2021
Province: Anvers
Anvers
fr
FULL_TIME
Type de contrat: Temporaire
Salaire: 10.00 - 17.00 / heure
Référence: 287163
Als Site Management Assistant werk je on site bij onze klant TOTAL in de Antwerpse Haven en ben je een aanspreekpunt voor onze mensen on site.
Je bent een nauwkeurige administratieve duizendpoot en laat je niet afschrikken door deadlines.
Je wordt opgevangen door ervaren collega's in een bedrijf waar veiligheid en collegialiteit voorop staan.
Kernverantwoordelijkheden voor deze functie zijn:
  • Je geeft de gepresteerde uren in van onze medewerkers en doet waar nodig aanpassingen.
  • Je communiceert deze uren naar de klant en de betrokken collega's.
  • Je zorgt on site voor de bestellingen van materiaal in samenwerking met onze aankoopdienst.
  • Je kijkt de facturatievoorstellen na en zorgt voor de afrekeningen.
  • Je zorgt voor de correcte aanmelding van eigen personeel en onderaannemers on site.
  • Je ondersteunt onze medewerkers on site bij algemene administratie.

Description de l'emploi

Als Site Management Assistant werk je on site bij onze klant TOTAL in de Antwerpse Haven en ben je een aanspreekpunt voor onze mensen on site.
Je bent een nauwkeurige administratieve duizendpoot en laat je niet afschrikken door deadlines.
Je wordt opgevangen door ervaren collega's in een bedrijf waar veiligheid en collegialiteit voorop staan.
Kernverantwoordelijkheden voor deze functie zijn:
  • Je geeft de gepresteerde uren in van onze medewerkers en doet waar nodig aanpassingen.
  • Je communiceert deze uren naar de klant en de betrokken collega's.
  • Je zorgt on site voor de bestellingen van materiaal in samenwerking met onze aankoopdienst.
  • Je kijkt de facturatievoorstellen na en zorgt voor de afrekeningen.
  • Je zorgt voor de correcte aanmelding van eigen personeel en onderaannemers on site.
  • Je ondersteunt onze medewerkers on site bij algemene administratie.
Onze klant is een top-speler in de industrie. Zij realiseren projecten om trots op te zijn en hun medewerkers kunnen steeds met de nieuwste materialen in een nette en veilige omgeving werken. Continue bijleren en doorgroeien dragen zij hoog in het vaandel.

Informations sur l'entreprise

Onze klant is een top-speler in de industrie. Zij realiseren projecten om trots op te zijn en hun medewerkers kunnen steeds met de nieuwste materialen in een nette en veilige omgeving werken. Continue bijleren en doorgroeien dragen zij hoog in het vaandel.
  • Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs kantoor of gelijkaardig.
  • Je werkt uiterst nauwkeurig, je bent proactief, communicatief en strikte deadlines schrikken je niet af.
  • Kennis Access, Excel en SAP is een pluspunt.
  • Je hebt een zeer goede kennis Nederlands en een basiskennis Frans is een pluspunt.

Votre profil

  • Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs kantoor of gelijkaardig.
  • Je werkt uiterst nauwkeurig, je bent proactief, communicatief en strikte deadlines schrikken je niet af.
  • Kennis Access, Excel en SAP is een pluspunt.
  • Je hebt een zeer goede kennis Nederlands en een basiskennis Frans is een pluspunt.
Bij onze klant kan je werken in een innovatieve omgeving met gepassioneerde collega's. Je krijgt opleidingen en verantwoordelijkheid zodat je kan doorgroeien als je dat wenst. Dankzij de organisatiestructuur en duidelijke loopbaanpaden heb je zicht op je toekomst en blijf je groeien. Naast een compleet verloningspakket met tal van extralegale voordelen organiseren zij tal van sportieve, culturele en familiale activiteiten.

Nous vous offrons

Bij onze klant kan je werken in een innovatieve omgeving met gepassioneerde collega's. Je krijgt opleidingen en verantwoordelijkheid zodat je kan doorgroeien als je dat wenst. Dankzij de organisatiestructuur en duidelijke loopbaanpaden heb je zicht op je toekomst en blijf je groeien. Naast een compleet verloningspakket met tal van extralegale voordelen organiseren zij tal van sportieve, culturele en familiale activiteiten.
Numéro d'agrément: VG1312/BC
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.

CAROLINE DE MAEYER

Recruitment Manager
CTRL-F CONSTRUCT ENGINEERING BEVEREN (C787)
Nos emplois par secteur
Charger...
Beversesteenweg 576, 8800 RoeselareTEL: 051460500info@accentjobs.beBTW BE 0455.069.956