Accent App Logo
MyAccent app

Votre agence de recrutement mobile
Télécharger l'application

POSTE VACANT
Operationeel Administratief Bediende Vastgoed
Erembodegem
820b60c3-b10d-4e9d-b4db-74a268178813

Statut: Employé
Employé
Domaine de fonction: Administration
Administration
Assistant de gestion
Mise à jour: 21/1/2022
Flandre Occidentale
fr
FULL_TIME
Type de contrat: Possibilité fixe
Salaire: 2000.00 - 3000.00 / mois
Référence: 279181
Als Operationeel Administratief Bediende Vastgoed sta je in voor de volledige administratieve ondersteuning van de gebouwenportefeuille van de Property Managers in Belgie, Frankrijk, Nederland en Duitsland :
  • Klasseren en behandelen van alle inkomende technische, wettelijke en administratieve documenten gerelateerd aan het beheer van de gebouwen, zoals attesten, keuringen, rapporten, verslagen, ... Nazicht en opvolging van digitaal klassement
  • Dagdagelijkse opvolging van de Helpdesk (calls van de huurders) en de gerelateerde communicatie met de huurders in België, Frankrijk, Nederland en Duitsland & behandelen van inkomende klachten of vragen zowel via mail als telefonisch.
  • Beheer agenda's, inplannen van afspraken en vergaderingen.
  • Opmaken van bestellingen, opmaken van brieven en mails, opmaken van presentaties ( Powerpoint).
  • Administratieve opvolging van schadegevallen (gebouw en ABR), vastleggen van afspraken voor expertises, communicatie en opvolging met verzekeringsmakelaar en verzekering en financiële, opvolging met FINANCE departement
  • Lopende juridische geschillen
  • De verhuringen ( organisatie plaatsbeschrijvingen in/uittredende huurder, bodemonderzoeken, milieuvergunningen,… )
  • Diverse wettelijke verplichtingen
  • Offerteaanvragen, lastenboeken en technische omschrijvingen.
  • Opmaken en aanpassen van nieuwe en bestaande procedures.
  • Organisatie van de database om de klanten steeds de nodige informatie ter beschikking te kunnen stellen.
  • Input van bestellingen en facturen en dagelijkse opvolging van de work orders in het intern gebouwenbeheersysteem
  • Dagelijks contact met klanten : klachten opnemen, feedback op gestelde vragen.
  • Contact met leveranciers en onderhoudsfirma's: opvolgen lopende projecten en bestellingen.
  • Contact met Experten en verzekeringsmaatschappijen.
  • Contact met nutsmaatschappijen: aangaande nutsvoorzieningen gas, water en elektriciteit.
  • Vergunningen, belastingen,…
  • Deelname aan interne meetings en implementeren van de genomen beslissingen.

Description de l'emploi

Als Operationeel Administratief Bediende Vastgoed sta je in voor de volledige administratieve ondersteuning van de gebouwenportefeuille van de Property Managers in Belgie, Frankrijk, Nederland en Duitsland :
  • Klasseren en behandelen van alle inkomende technische, wettelijke en administratieve documenten gerelateerd aan het beheer van de gebouwen, zoals attesten, keuringen, rapporten, verslagen, ... Nazicht en opvolging van digitaal klassement
  • Dagdagelijkse opvolging van de Helpdesk (calls van de huurders) en de gerelateerde communicatie met de huurders in België, Frankrijk, Nederland en Duitsland & behandelen van inkomende klachten of vragen zowel via mail als telefonisch.
  • Beheer agenda's, inplannen van afspraken en vergaderingen.
  • Opmaken van bestellingen, opmaken van brieven en mails, opmaken van presentaties ( Powerpoint).
  • Administratieve opvolging van schadegevallen (gebouw en ABR), vastleggen van afspraken voor expertises, communicatie en opvolging met verzekeringsmakelaar en verzekering en financiële, opvolging met FINANCE departement
  • Lopende juridische geschillen
  • De verhuringen ( organisatie plaatsbeschrijvingen in/uittredende huurder, bodemonderzoeken, milieuvergunningen,… )
  • Diverse wettelijke verplichtingen
  • Offerteaanvragen, lastenboeken en technische omschrijvingen.
  • Opmaken en aanpassen van nieuwe en bestaande procedures.
  • Organisatie van de database om de klanten steeds de nodige informatie ter beschikking te kunnen stellen.
  • Input van bestellingen en facturen en dagelijkse opvolging van de work orders in het intern gebouwenbeheersysteem
  • Dagelijks contact met klanten : klachten opnemen, feedback op gestelde vragen.
  • Contact met leveranciers en onderhoudsfirma's: opvolgen lopende projecten en bestellingen.
  • Contact met Experten en verzekeringsmaatschappijen.
  • Contact met nutsmaatschappijen: aangaande nutsvoorzieningen gas, water en elektriciteit.
  • Vergunningen, belastingen,…
  • Deelname aan interne meetings en implementeren van de genomen beslissingen.
Onze klant is een beursgenoteerde ontwikkelende belegger.
Ze zijn gespecialiseerd in logistieke vastgoedontwikkelingen en -beleggingen in België, Nederland, Frankrijk en Duitsland. Het hoofdkantoor is gevestigd in België (Aalst) en tevens zijn er vestigingen in Nederland en Frankrijk. In totaal werken er een 30-tal mensen en het bedrijf bestaat sinds 2006.
Hun team bestaat voor 100% uit mensen die het beste uit zichzelf willen halen, vooruit willen en dagdagelijks bijleren.

Informations sur l'entreprise

Onze klant is een beursgenoteerde ontwikkelende belegger.
Ze zijn gespecialiseerd in logistieke vastgoedontwikkelingen en -beleggingen in België, Nederland, Frankrijk en Duitsland. Het hoofdkantoor is gevestigd in België (Aalst) en tevens zijn er vestigingen in Nederland en Frankrijk. In totaal werken er een 30-tal mensen en het bedrijf bestaat sinds 2006.
Hun team bestaat voor 100% uit mensen die het beste uit zichzelf willen halen, vooruit willen en dagdagelijks bijleren.
Een Operationeel Administratief Bediende Vastgoed heeft een aantal talenten :
  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je bent tweetaling Nederlands/Frans met een goede kennis van Engels en Duits, zowel geschreven als gesproken.
  • Je houdt van een administratieve job.
  • Je bent sterk in organisatie, zeer nauwkeurig en gestructureerd en “hands-on”.
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS Office (Excel, Word, Powerpoint en Outlook).
  • Kennis van MCS/Spacewell als Facility Management tool is een pluspunt
  • Je hebt een positieve leerattitude, waardoor je snel je weg kan vinden binnen de vastgoeddossiers
  • Je bent enthousiast en positief ingesteld
  • Je werkt graag zelfstandig maar ook in (klein) teamverband.

Votre profil

Een Operationeel Administratief Bediende Vastgoed heeft een aantal talenten :
  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je bent tweetaling Nederlands/Frans met een goede kennis van Engels en Duits, zowel geschreven als gesproken.
  • Je houdt van een administratieve job.
  • Je bent sterk in organisatie, zeer nauwkeurig en gestructureerd en “hands-on”.
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS Office (Excel, Word, Powerpoint en Outlook).
  • Kennis van MCS/Spacewell als Facility Management tool is een pluspunt
  • Je hebt een positieve leerattitude, waardoor je snel je weg kan vinden binnen de vastgoeddossiers
  • Je bent enthousiast en positief ingesteld
  • Je werkt graag zelfstandig maar ook in (klein) teamverband.
Een zeer gevarieerde job in een internationale omgeving.
Communiceren in verschillende talen.
Een mooi loonpakket volgens ervaring en/of opleiding.
Een grote zelfstandigheid met de nodige interne ondersteuning.
Onmiddellijk vast in dienst.

Nous vous offrons

Een zeer gevarieerde job in een internationale omgeving.
Communiceren in verschillende talen.
Een mooi loonpakket volgens ervaring en/of opleiding.
Een grote zelfstandigheid met de nodige interne ondersteuning.
Onmiddellijk vast in dienst.
Numéro d'agrément: VG13/BUO
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.

CHRISTINE DEBBAUT

Postuler pour Operationeel Administratief Bediende Vastgoed

Postulez grâce à votre compte MyAccent

Charger...
Nos emplois par secteur
Charger...
Beversesteenweg 576, 8800 RoeselareTEL: 051460500info@accentjobs.beBTW BE 0455.069.956