Accent App Logo
MyAccent app

Votre agence de recrutement mobile
Télécharger l'application

POSTE VACANT
International Logistics Officer
Lummen
50e123d5-d865-45eb-8287-e384ea1f353c

Statut: Employé
Employé
Domaine de fonction: Administration
Administration
Employé administratif
Mise à jour: 30/9/2021
Province: Limburg
Limburg
fr
FULL_TIME
Type de contrat: Possibilité fixe
Salaire: 2400.00 - 2800.00 / mois
Référence: 280909
Als International logistics officer ben je, samen met je enthousiaste collega's, verantwoordelijk voor een ruim administratief/logistiek takenpakket;
  • Je verzorgt een efficiënte en correcte administratieve flow en staat in voor de opvolging van de orders.
  • Je beheert de logistieke flow van A-Z, en dit in continu overleg met de klanten, leveranciers en transportbedrijven.
  • Je verzorgt de benodigde documenten betreffende transport, milieu en douane.
  • Je neemt telefoons en mails voor je rekening en springt in voor je collega's tijdens drukke momenten.

Description de l'emploi

Als International logistics officer ben je, samen met je enthousiaste collega's, verantwoordelijk voor een ruim administratief/logistiek takenpakket;
  • Je verzorgt een efficiënte en correcte administratieve flow en staat in voor de opvolging van de orders.
  • Je beheert de logistieke flow van A-Z, en dit in continu overleg met de klanten, leveranciers en transportbedrijven.
  • Je verzorgt de benodigde documenten betreffende transport, milieu en douane.
  • Je neemt telefoons en mails voor je rekening en springt in voor je collega's tijdens drukke momenten.
Onze klant is internationaal actief in de valorisatie en trading van bijproducten afkomstig uit de staal -en ijzerindustrie. In aanvulling op de trading activiteiten ontwikkelt onze klant innovatieve processen voor de optimale recyclage van diverse materialen.

Spreekt de vacature je aan en wens je wat meer toelichting?
Of is het niet helemaal wat je zoekt, maar kijk je wel uit naar een job in Office & Sales?

Neem zeker met ons contact op via 013/35.03.30 of tessenderlo@accentjobs.be.

Informations sur l'entreprise

Onze klant is internationaal actief in de valorisatie en trading van bijproducten afkomstig uit de staal -en ijzerindustrie. In aanvulling op de trading activiteiten ontwikkelt onze klant innovatieve processen voor de optimale recyclage van diverse materialen.

Spreekt de vacature je aan en wens je wat meer toelichting?
Of is het niet helemaal wat je zoekt, maar kijk je wel uit naar een job in Office & Sales?

Neem zeker met ons contact op via 013/35.03.30 of tessenderlo@accentjobs.be.
Om in aanmerking te komen voor deze vacature heb je minimaal een bachelor in een logistieke of economische richting, aangevuld met een eerste werkervaring in een logistieke of internationale werkomgeving .
Je bent vertrouwd met administratieve processen en software pakketten. Ervaring in de recyclagesector of het maritiem transport is een plus.

Je haalt voldoening uit een druk gevulde dag met een grote variëteit aan taken.
Je werkt nauwkeurig en zet graag de puntjes op de "i".
Je houdt ervan om te multitasken, en pakt graag dingen vast.
Je werkt graag proactief en oplossingsgericht.
Je bent sterk in organisatie, coördinatie en krijgt de dingen "voor elkaar".
Meertaligheid is en must gezien het internationale karakter van de onderneming.

Votre profil

Om in aanmerking te komen voor deze vacature heb je minimaal een bachelor in een logistieke of economische richting, aangevuld met een eerste werkervaring in een logistieke of internationale werkomgeving .
Je bent vertrouwd met administratieve processen en software pakketten. Ervaring in de recyclagesector of het maritiem transport is een plus.

Je haalt voldoening uit een druk gevulde dag met een grote variëteit aan taken.
Je werkt nauwkeurig en zet graag de puntjes op de "i".
Je houdt ervan om te multitasken, en pakt graag dingen vast.
Je werkt graag proactief en oplossingsgericht.
Je bent sterk in organisatie, coördinatie en krijgt de dingen "voor elkaar".
Meertaligheid is en must gezien het internationale karakter van de onderneming.
Onze klant biedt een ruim scala van extra legale voordelen; maaltijdcheques, groeps-en hospitalisatieverzekering, jaarbonus, gsm en dit alles bovenop een zeer mooi brutoloon.

Je werkt in een 39-uren week wat het voordeel van 6 ADV dagen geeft. Deze dagen zijn -in overleg met de collega's- vrij op te nemen. Je werkuren zijn in overleg te bepalen.

Je komt terecht in een groeiend team met stuk voor stuk enthousiaste, positieve mensen met een gezonde dosis humor en FUN.

Doorgroeimogelijkheden liggen er voor het grijpen!

Nous vous offrons

Onze klant biedt een ruim scala van extra legale voordelen; maaltijdcheques, groeps-en hospitalisatieverzekering, jaarbonus, gsm en dit alles bovenop een zeer mooi brutoloon.

Je werkt in een 39-uren week wat het voordeel van 6 ADV dagen geeft. Deze dagen zijn -in overleg met de collega's- vrij op te nemen. Je werkuren zijn in overleg te bepalen.

Je komt terecht in een groeiend team met stuk voor stuk enthousiaste, positieve mensen met een gezonde dosis humor en FUN.

Doorgroeimogelijkheden liggen er voor het grijpen!
Numéro d'agrément: VG13/BUO
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
Nos emplois par secteur
Charger...
Beversesteenweg 576, 8800 RoeselareTEL: 051460500info@accentjobs.beBTW BE 0455.069.956