Accent App Logo
MyAccent app

Votre agence de recrutement mobile
Télécharger l'application

POSTE VACANT
Customer Care Medewerker
Moerzeke
f4cf927f-0b25-4a5e-a813-83a0511db300

Statut: Employé
Employé
Domaine de fonction: TIC
TIC
Collaborateur helpdesk
Mise à jour: 28/10/2021
Flandre Occidentale
fr
FULL_TIME
Type de contrat: Possibilité fixe
Salaire: 2500.00 - 3200.00 / mois
Référence: 278841
Als Customer Care Medewerker bestaat jouw takenpakket uit 2 delen ;
  • Deel 1 :
  • Je werkt nauw samen met een key-account, actief in een multinationale omgeving in de Oil & Gas industrie.
  • Je staat in voor het beheren en verder ontwikkelen van hun
Health & Safety programma waarin de communicatie met een aantal regional leads centraal staat.
  • Je voert ook strategische plannen door in lijn met de missie van onze klant.
  • Communicatie met onze klant en zijn regional leads.
  • Onderzoeken van specifieke vragen/noden van de klant.
  • Adviseren met oog op continue verbetering van ons platform en user experience.
  • Aanmaken van maandelijkse rapporten of rapporten on demand.
  • Analyseren van rapporten en informeren van klant bij afwijkende gegevens.
  • Communicatie met de eindgebruikers.
  • Proactieve support en begeleiding van de eindgebruikers en stakeholders bij de introductie van nieuwe features in ons platform (high-level helpdesk).
  • Communiceren over nieuwe acties
  • Opvolgen van acties en resultaten
  • Deel 2 :
  • In deze functie is jouw belangrijkste en eerste focus de ondersteuning van onze contractoren bij het gebruik van ons online platform.
  • Onze klanten met raad en daad telefonisch of via ons ticketing systeem bijstaan.
  • Uit de klantenvragen afleiden hoe we de gebruiksvriendelijkheid kunnen verbeteren.
  • De gewenste aanpassingen kunnen uitschrijven en communiceren naar onze product owner.
  • De documenten die de contractoren ter kwalificatie opladen inhoudelijk nakijken en valideren.

Description de l'emploi

Als Customer Care Medewerker bestaat jouw takenpakket uit 2 delen ;
  • Deel 1 :
  • Je werkt nauw samen met een key-account, actief in een multinationale omgeving in de Oil & Gas industrie.
  • Je staat in voor het beheren en verder ontwikkelen van hun
Health & Safety programma waarin de communicatie met een aantal regional leads centraal staat.
  • Je voert ook strategische plannen door in lijn met de missie van onze klant.
  • Communicatie met onze klant en zijn regional leads.
  • Onderzoeken van specifieke vragen/noden van de klant.
  • Adviseren met oog op continue verbetering van ons platform en user experience.
  • Aanmaken van maandelijkse rapporten of rapporten on demand.
  • Analyseren van rapporten en informeren van klant bij afwijkende gegevens.
  • Communicatie met de eindgebruikers.
  • Proactieve support en begeleiding van de eindgebruikers en stakeholders bij de introductie van nieuwe features in ons platform (high-level helpdesk).
  • Communiceren over nieuwe acties
  • Opvolgen van acties en resultaten
  • Deel 2 :
  • In deze functie is jouw belangrijkste en eerste focus de ondersteuning van onze contractoren bij het gebruik van ons online platform.
  • Onze klanten met raad en daad telefonisch of via ons ticketing systeem bijstaan.
  • Uit de klantenvragen afleiden hoe we de gebruiksvriendelijkheid kunnen verbeteren.
  • De gewenste aanpassingen kunnen uitschrijven en communiceren naar onze product owner.
  • De documenten die de contractoren ter kwalificatie opladen inhoudelijk nakijken en valideren.
Bij onze klant ontwikkelen ze online software platformen die instaan voor de registratie, kwalificatie en training van contractoren die voor grote opdrachtgevers werken.
Het zijn Contractor Management Systemen met focus op veiligheid en kwaliteit. Onze klant werkt samen met de grootste bedrijven en daar
zijn ze terecht trots op!

Informations sur l'entreprise

Bij onze klant ontwikkelen ze online software platformen die instaan voor de registratie, kwalificatie en training van contractoren die voor grote opdrachtgevers werken.
Het zijn Contractor Management Systemen met focus op veiligheid en kwaliteit. Onze klant werkt samen met de grootste bedrijven en daar
zijn ze terecht trots op!
Als Customer Care Medewerker zijn dit jouw talenten :
  • Je hebt een grote affiniteit met en interesse in het gebruik van
softwarepakketten.
  • Je bent zeer klantgericht en hulpvaardig : jij bent het gezicht en de stem van onze internationale klant.
  • Je bent stressbestendig en kan diplomatisch omgaan met klanten die het systeem niet begrijpen.
  • Je denkt oplossingsgericht en bent sterk in het overbrengen van de klantennoden aan de product owner.
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd.
  • Je bent commercieel ingesteld en neemt graag initiatief.
  • Je kan zowel zelfstandig als in team werken.
  • Je bent sterk in communicatie, zowel gesproken als geschreven:
(Ned/Eng/Fra en/of Dui)

Votre profil

Als Customer Care Medewerker zijn dit jouw talenten :
  • Je hebt een grote affiniteit met en interesse in het gebruik van
softwarepakketten.
  • Je bent zeer klantgericht en hulpvaardig : jij bent het gezicht en de stem van onze internationale klant.
  • Je bent stressbestendig en kan diplomatisch omgaan met klanten die het systeem niet begrijpen.
  • Je denkt oplossingsgericht en bent sterk in het overbrengen van de klantennoden aan de product owner.
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd.
  • Je bent commercieel ingesteld en neemt graag initiatief.
  • Je kan zowel zelfstandig als in team werken.
  • Je bent sterk in communicatie, zowel gesproken als geschreven:
(Ned/Eng/Fra en/of Dui)
Je komt terecht in een KMO met ambitie, momenteel kunnen ze reeds de grootste bedrijven in België en daarbuiten tot hun klanten rekenen en daar zijn ze zeer trots op.
Je kan rekenen op de beste opleidingen, zowel intern als extern.
Onze kantoren zijn gelegen in een volledig vernieuwde prachtige locatie.
Je krijgt een grote zelfstandigheid en er wordt gezorgd voor alle tools die nodig zijn om je functie uit te oefenen.
Een aantrekkelijk salarispakket dat in verhouding staat met jouw ervaring en mogelijkheden.
De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen d.m.v. cursussen…
Veel ruimte voor verantwoordelijkheid en initiatief.
Een organisatie waar jij als persoon echt belangrijk bent.

Nous vous offrons

Je komt terecht in een KMO met ambitie, momenteel kunnen ze reeds de grootste bedrijven in België en daarbuiten tot hun klanten rekenen en daar zijn ze zeer trots op.
Je kan rekenen op de beste opleidingen, zowel intern als extern.
Onze kantoren zijn gelegen in een volledig vernieuwde prachtige locatie.
Je krijgt een grote zelfstandigheid en er wordt gezorgd voor alle tools die nodig zijn om je functie uit te oefenen.
Een aantrekkelijk salarispakket dat in verhouding staat met jouw ervaring en mogelijkheden.
De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen d.m.v. cursussen…
Veel ruimte voor verantwoordelijkheid en initiatief.
Een organisatie waar jij als persoon echt belangrijk bent.
Numéro d'agrément: VG13/BUO
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.

CHRISTINE DEBBAUT

Postuler pour Customer Care Medewerker

Postulez grâce à votre compte MyAccent

Charger...
Nos emplois par secteur
Charger...
Beversesteenweg 576, 8800 RoeselareTEL: 051460500info@accentjobs.beBTW BE 0455.069.956