Accent App Logo
MyAccent app

Votre agence de recrutement mobile
Télécharger l'application

POSTE VACANT
Administratief medewerker
Zaventem
f351f316-e556-47e8-8465-f9acff79681b

Statut: Employé
Employé
Domaine de fonction: Administration
Administration
Employé administratif
Mise à jour: 2/11/2021
Province: Brabant Flamand
Brabant Flamand
fr
FULL_TIME
Type de contrat: Possibilité fixe
Salaire: 2100.00 - 2400.00 / mois
Référence: 283234
Hieronder een greep uit het takenpakket voor de vacature van Administratief medewerker regio Zaventem:

  • Je verzorgt de administratieve taken van de organisatie en bent verantwoordelijke voor het verwerken en opvolgen van de administratie en orders van alle afdelingen (verkoop, inkoop, technische dienst);
  • Met wie zal jij contacten onderhouden? De leveranciers zijn groothandels, installatiebedrijven, distributiebedrijven en industriële bedrijven. Hiermee heb je dan dagelijks contact via mail of telefoon en sta je garant voor een perfecte dienstverlening;
  • Je staat de klanten bij met vragen over hun administratieve verwerking van hun bestellingen;
  • Je vormt een hecht team met jouw collega's en ondersteunt de andere afdelingen waar nodig.

Description de l'emploi

Hieronder een greep uit het takenpakket voor de vacature van Administratief medewerker regio Zaventem:

  • Je verzorgt de administratieve taken van de organisatie en bent verantwoordelijke voor het verwerken en opvolgen van de administratie en orders van alle afdelingen (verkoop, inkoop, technische dienst);
  • Met wie zal jij contacten onderhouden? De leveranciers zijn groothandels, installatiebedrijven, distributiebedrijven en industriële bedrijven. Hiermee heb je dan dagelijks contact via mail of telefoon en sta je garant voor een perfecte dienstverlening;
  • Je staat de klanten bij met vragen over hun administratieve verwerking van hun bestellingen;
  • Je vormt een hecht team met jouw collega's en ondersteunt de andere afdelingen waar nodig.
Voor de vacature van Administratief medewerker regio Zaventem, kom je terecht in een stabiel bedrijf sinds 1968 dat een technische handelsonderneming is en het levert meet-, regelapparatuur en C.V.-componenten voor veiligheid, onderhoud en nieuwbouw van technische installaties.
Deze activiteiten worden o.a. ondersteund door preventief onderhoud, reparaties, kalibraties en controles aan meet- en regelapparatuur, het geven van cursussen, opleidingen en advies aan klanten en verhuur van meetinstrumenten.

Ze hebben zowel in België als in Nederland een filiaal.
Onze klant heeft circa 70 medewerkers in dienst en maken deel uit van een groep gelieerde ondernemingen waar meer dan duizend mensen werken.

Je kan het bedrijf in Zaventem makkelijk bereiken met de auto ( er is parking voorzien ) of via het openbaar vervoer.

Informations sur l'entreprise

Voor de vacature van Administratief medewerker regio Zaventem, kom je terecht in een stabiel bedrijf sinds 1968 dat een technische handelsonderneming is en het levert meet-, regelapparatuur en C.V.-componenten voor veiligheid, onderhoud en nieuwbouw van technische installaties.
Deze activiteiten worden o.a. ondersteund door preventief onderhoud, reparaties, kalibraties en controles aan meet- en regelapparatuur, het geven van cursussen, opleidingen en advies aan klanten en verhuur van meetinstrumenten.

Ze hebben zowel in België als in Nederland een filiaal.
Onze klant heeft circa 70 medewerkers in dienst en maken deel uit van een groep gelieerde ondernemingen waar meer dan duizend mensen werken.

Je kan het bedrijf in Zaventem makkelijk bereiken met de auto ( er is parking voorzien ) of via het openbaar vervoer.
Voor de vacature van Administratief medewerker regio Zaventem zijn we op zoek naar iemand met onderstaande eigenschappen:

  • Klantgericht? CHECK! Je staat steeds paraat om hen verder te helpen;
  • Naast administratieve vaardigheden en klantvriendelijkheid kan je vlot overweg met Microsoft Office;
  • Je hebt reeds een eerste administratieve werkervaring met klantencontacten achter de rug en daarnaast beheers je goed de Nederlandse en Franse taal;
  • Je bent communicatief ingesteld en deinst niet terug voor telefonische contacten, daarnaast ben je ook ambitieus en wens je jezelf verder te ontwikkelen.

Solliciteer nu:
Accent Production Zaventem
Mechelsesteenweg 497
1930 Zaventem
02/255/87/70
zaventem@accentjobs.be

Votre profil

Voor de vacature van Administratief medewerker regio Zaventem zijn we op zoek naar iemand met onderstaande eigenschappen:

  • Klantgericht? CHECK! Je staat steeds paraat om hen verder te helpen;
  • Naast administratieve vaardigheden en klantvriendelijkheid kan je vlot overweg met Microsoft Office;
  • Je hebt reeds een eerste administratieve werkervaring met klantencontacten achter de rug en daarnaast beheers je goed de Nederlandse en Franse taal;
  • Je bent communicatief ingesteld en deinst niet terug voor telefonische contacten, daarnaast ben je ook ambitieus en wens je jezelf verder te ontwikkelen.

Solliciteer nu:
Accent Production Zaventem
Mechelsesteenweg 497
1930 Zaventem
02/255/87/70
zaventem@accentjobs.be
In ruil voor jouw inzet als Administratief medewerker regio Zaventem, bieden ze jou het volgende:

  • Een job optie vast in een jong dynamisch en innovatief bedrijf;
  • Onze klant kent een familiale sfeer en opleiding vinden ze belangrijk;
  • Je krijgt de vrijheid om jezelf te ontplooien en eigen initiatief wordt erg aangemoedigd. Het bedrijf is in expansie en afhankelijk van je eigen ambitie en kennis is een doorgroei mogelijk;
  • Het salaris is in functie van je ervaring en competenties en wordt aangevuld met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques van 8 euro, na de uitzendperiode van 125 prestatiedagen ontvang je ook een groeps- en hospitalisatieverzekering;
  • Je zal werken in een 38 uren week.

Nous vous offrons

In ruil voor jouw inzet als Administratief medewerker regio Zaventem, bieden ze jou het volgende:

  • Een job optie vast in een jong dynamisch en innovatief bedrijf;
  • Onze klant kent een familiale sfeer en opleiding vinden ze belangrijk;
  • Je krijgt de vrijheid om jezelf te ontplooien en eigen initiatief wordt erg aangemoedigd. Het bedrijf is in expansie en afhankelijk van je eigen ambitie en kennis is een doorgroei mogelijk;
  • Het salaris is in functie van je ervaring en competenties en wordt aangevuld met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques van 8 euro, na de uitzendperiode van 125 prestatiedagen ontvang je ook een groeps- en hospitalisatieverzekering;
  • Je zal werken in een 38 uren week.
Numéro d'agrément: VG13/BUO
La diversité et l’inclusion sont importantes pour Accent. Qui que vous soyez et quoi que vous défendiez, c’est votre talent qui fait la différence.
Nos emplois par secteur
Charger...
Beversesteenweg 576, 8800 RoeselareTEL: 051460500info@accentjobs.beBTW BE 0455.069.956