vacatureMedewerker VerkoopsadministratieAartselaarba182eea-1e55-4e0a-b4b9-338e2039bf9a
Statuut:Employee
Employee
Functioneel domein:Administration
Administration
Administrative clerk
Update:8/3/2024
Provincie:Antwerp
Antwerp
nl
Contract type: Temp to perm
Referentie: 359983
Salaris: € 2200.00 - 2900.00 / maand
FULL_TIME
Company car
Meal vouchers
Hospitalization insurance
Eco vouchers
Public transport allowance
Accessibility public transport
Bicycle allowance
Company bicycle
Als administratief bediende van de verkoopsadministratie bij een erkend premium concessie sta jij in voor onderstaande verantwoordelijkheden samen met jouw collega's:
Vanaf de bestelling tot de levering van de klant zijn/haar nieuwe wagen onderhoud jij de verschillende contacten met klanten, verzekerings- en leasemaatschappijen, banken, invoerder,..
Je staat in voor het verwerken van de bestelbonnen: je controleert de uit te voeren werken, je zet de werkorders klaar met de te bestellen accessoires.
Je beheert alle administratieve info rond een nieuwe wagen in onze systemen.
Je plant alle keuringen in na ontvangst van de nummerplaten en bezorgt het magazijn en de werkplaats de noodzakelijke informatie.
Je zorgt voor het nodige contact met de klanten m.b.t. het inschrijven van de wagen en het inplannen van een afspraak .
Je bereidt de facturen voor net als de financieringsdocumentatie.
Je volgt de status op van de nieuwe wagens in het bestelproces.
Je beheert de nodige klantgegevens in onze systemen.
Je zorgt ervoor dat elke wagen piekfijn klaarstaat voor aflevering aan de klant .
Kortom zorg jij als medewerker verkoopsadministratie voor de administratieve opvolging na de verkoop van een wagen.
Vanaf de bestelling tot de levering van de klant zijn/haar nieuwe wagen onderhoud jij de verschillende contacten met klanten, verzekerings- en leasemaatschappijen, banken, invoerder,..
Je staat in voor het verwerken van de bestelbonnen: je controleert de uit te voeren werken, je zet de werkorders klaar met de te bestellen accessoires.
Je beheert alle administratieve info rond een nieuwe wagen in onze systemen.
Je plant alle keuringen in na ontvangst van de nummerplaten en bezorgt het magazijn en de werkplaats de noodzakelijke informatie.
Je zorgt voor het nodige contact met de klanten m.b.t. het inschrijven van de wagen en het inplannen van een afspraak .
Je bereidt de facturen voor net als de financieringsdocumentatie.
Je volgt de status op van de nieuwe wagens in het bestelproces.
Je beheert de nodige klantgegevens in onze systemen.
Je zorgt ervoor dat elke wagen piekfijn klaarstaat voor aflevering aan de klant .
Kortom zorg jij als medewerker verkoopsadministratie voor de administratieve opvolging na de verkoop van een wagen.
Deze vacature bewarenChat met dit kantoorNeem contact op met AMALIA via +32 15 36 29 03 Chat via sms
Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.
AMALIA VAN EERDEWEGH
Senior Account Manager